Returneringer, ombytninger og reklamationer

Her finder du de mest almindelige spørgsmål om returnering.

Hvad er returvilkårene?

Forlænget returperiode: Ordrer afgivet mellem 15. november og 24. december kan byttes frem til 31. januar 2025.  

Vi tilbyder 30 dages returret fra den dag, du modtager din ordre.  

For at returneringen godkendes, skal skoene returneres i hel og original emballage. Hvis du har brugt, vasket eller fjernet etiketter fra skoene, vil din returnering ikke blive godkendt.  

Hvordan registrerer jeg min returnering/ombytning?

Du registrerer nemt din returnering via vores returformular nedenfor. Hvis du skal bytte størrelse, vælger du ny ønsket størrelse i samme formular.

Jeg vil både ombytte og returnere sko fra samme ordre, hvad gør jeg?

For at ombytte og returnere sko fra samme ordre skal du: 

  • Oprette to separate sager i retursystemet - én for ombytning og én for returnering
  • Sende skoene i to separate pakker til vores lager. Dette er nødvendigt for korrekt håndtering af både ombytning og returnering. 
Kan jeg returnere produkter fra forskellige ordrer i samme pakke?

Du kan ikke returnere produkter fra forskellige ordrer i samme pakke. For at returnere produkter fra forskellige ordrer skal du oprette én sag pr. bestilling.

Hvor lang tid tager det, før I modtager min returnering?

Fra du afleverer din pakke på dit nærmeste udleveringssted, vil det tage ca 2 uger før lageret i Norge modtager din returnering. Når lageret har håndteret og godkendt din returnering, vil du modtage en separat e-mail som bekræftelse.

Hvornår og hvordan modtager jeg min refusion?

Når lageret har håndteret og godkendt din returnering, vil du blive refunderet. Det kan tage op til 2 uger, før du modtager din refusion.

Dette vil ske via samme betalingsmetode, som du brugte ved bestilling.

Der var ingen returseddel i min pakke, hvordan får jeg det?

Returnering af sko er nu blevet meget enkelt - følg blot instruktionerne i formularen nederst på denne side.

Efter registreringen modtager du en QR-kode fra PostNord, som du viser hos dit nærmeste PostNord udleveringssted. Du behøver ikke at printe en fysisk returseddel.

Kan jeg ordne returnering på egen hånd?

Nej, du kan ikke returnere produkter uden at registrere dem i vores retursystem. Pakker sendt til lageret uden at være registreret i vores retursystem kan ikke håndteres og vil derfor ikke blive godkendt som returnering.

Koster det noget for mig at returnere min ordre?

Det er som udgangspunkt gratis at returnere/ombytte sko fra din ordre.

Bemærk dog, at der på ordrer under kr 1200 tillægges en fragtomkostning på kr 99. Fragt som tillægges ved køb på ordrer under kr 1200 refunderes ikke ved returnering.

Kan jeg undlade at afhente min ordre, hvis jeg fortryder købet?

Desværre kan du ikke undlade at afhente den pakke, du har bestilt. Hvis du fortryder dit køb, skal du følge vores standard returprocedure og registrere din returnering via vores retursystem.

Hvordan registrerer jeg en reklamation eller klage?

Vi stræber altid efter at opretholde højest mulig kvalitet på alle vores produkter. Hvis du opdager fejl eller mangler ved dit produkt, bedes du registrere din reklamation i vores portal nederst på denne side.

Vælg produktet det drejer sig om, beskriv problemet, og vedhæft billeder taget i godt lys, der tydeligt viser problemet.

Husk, at du er returansvarlig for, at pakken kommer frem til os.

For at returneringen godkendes, skal skoene returneres i hel og original emballage.

Hvis du har brugt, vasket eller fjernet etiketter fra skoene, vil din returnering ikke blive godkendt.

Indtast dit ordrenummer (DKxxxxx) og din e-mailadresse nedenfor. Du finder ordrenummeret i ordrebekræftelsen.