Kundesupport

Hvis du ikke kan finde det, du leder efter, i svarene nedenfor, bedes du kontakte os direkte!
Hvordan kan vi hjælpe?

Ofte stillede spørgsmål og svar

Fragt

Hvor meget koster fragt?

Der er gratis fragt for ordrer over 1500 kr. For ordrer under 1500 kr pålægges et fragtgebyr på 99 kr. Læs mere om fragt og returnering.

Sender I til mit land?

Ja, sandsynligvis! Vi tilbyder forsendelse til de fleste land. Sørg for, at du er på den rigtige hjemmeside for dit land:

Skal jeg betale told?

Nej, du behøver ikke at betale told for din ordre.

Hvad er leveringstiden?

Vi sender ordrer på alle hverdage. Ordrer afgivet før kl. 11 sendes samme dag. Når du modtager dine forsendelsesoplysninger via e-mail, tager det normalt mellem 3-5 hverdage, før din ordre leveres.

Betaling

Hvilke betalingsmetoder kan jeg bruge?

Vi tilbyder betaling via Nets, og derunder MobilePay.

Sælger I gavekort?

Desværre tilbyder vi i øjeblikket ikke gavekort.

Hvor kan jeg tilføje en rabatkode?

I kassen finder du en bestillingssammenfatning. På mobil vælger du "Vis bestillingssammenfatning," og her vil der være et felt til indtastning af rabatkoden.

Hvorfor virker min rabatkode ikke?

Rabatkoder kan have specifikke vilkår og betingelser, herunder udløbsdatoer eller begrænsninger på visse produkter. Sørg for, at du har indtastet korrekt information, og at det opfylder kriterierne beskrevet i rabatkodens betingelser. Rabatkoder vil ikke fungere på allerede nedsatte varer, herunder varer i outleten

Ordre

Hvornår vil jeg modtage min bestilling?

Vi sender ordrer hver arbejdsdag. Ordrer, der er placeret før kl. 11, afsendes samme dag. Når du modtager din forsendelsesinformation via e-mail, tager det normalt mellem 3-5 arbejdsdage, før din ordre leveres.

Hvordan kan jeg spore min bestilling?

Du kan finde dit ordrenummer i ordrebekræftelsen via e-mail. Sporingsinformation sendes både i en "for sendelsesbekræftelse"-e-mail og direkte fra vores fragtfirma. Fragtfirmaet sender dig sporings- og leveringsinformation via SMS.

Kan jeg foretage ændringer i min bestilling, når den først er placeret?

Normalt er det ikke muligt at ændre en ordre, når den er afgivet. Hvis du hurtigt kontakter kundeservice, er der muligvis en chance for at annullere ordren og oprette en ny med de ønskede ændringer, selvom vi ikke kan garantere det.

Returnering

Produktet passet ikke meg, hvordan kan jeg returnere det?

Du skal udfylde den vedhæftede returseddel for at returnere din ordre. Læs mere om returnering ved at besøge vores returpolitikside.

Jeg har modtaget en forkert vare, hvad gør jeg?

Kontakt vores kundeservice med det samme for at løse problemet. Vi sørger for at sende dig den korrekte vare og giver dig instruktioner om, hvordan du returnerer den forkerte vare.

Hvad er jeres returvilkår?

Du kan læse mere om vores returvilkår her:https://gaitline.dk/pages/levering-retur

Produkter og pasform

Hvor kan jeg finde information om størrelser?

Du kan finde vores størrelsesguide.

Hvordan er størrelsen?

Vores størrelser er baseret på standardstørrelser. Hvis du normalt bruger størrelse 38, svarer det til 38 i GaitLine. Dog kan der forekomme mindre variationer, og nogle sko kan virke små i størrelsen. Dette vil være tydeligt angivet i produktbeskrivelsen. Læs altid dette, før du bestiller.

Hvordan vasker jeg mine sko?

Undlad at vaske skoene i vaskemaskinen. Vask dem i stedet skånsomt i en lille balje eller køkkenvasken med lunkent vand. Undgå brug af ammoniak og klor, og brug i stedet almindeligt vaskemiddel, som du ville bruge til tøj i vaskemaskinen.

Hvad er forskellen mellem dame- og herresko?

Alle sko fra GaitLine er unisex. Dette betyder, at alle størrelser er ens, og alle modeller passer både til kvinder og mænd. Det eneste, der varierer, er størrelsen. Bemærk, at nogle sko kun findes i damekategorien, det drejer sig om sko, der findes i størrelse 36-42.

Er skoene vandtætte?

Nogle af vores sko er designet til at være vandafvisende i varierende grad, men de er måske ikke helt vandtætte. Tjek venligst produktinformationen for specifikke detaljer om vandafvisende egenskaber.

Kan jeg vaske indersålen på mine sko?

Ja, det kan du. Vi anbefaler dog ikke at vaske dem i vaskemaskinen med en varmere temperatur end 30°, og det skal være et skånsomt program for at bevare indersålen bedst muligt. Efter vask er det vigtigt at tørre indersålerne ved stuetemperatur og undgå at placere dem på gulve med varmekabler eller lignende, da dette kan påvirke formen på sålerne negativt.

Er skoene veganske?

Ja, vi tilbyder veganske alternativer. Nogle af vores skomodeller, der er egnet til veganere, inkluderer World Cup PRO, Advance PRO, Track Knit, Route TRX og Tracer TRX WP. Disse sko er fremstillet uden brug af materialer af animalsk oprindelse, hvilket gør dem til et medfølende valg for dem, der foretrækker vegansk fodtøj.

Hvor er skoene fremstillet?

Vores sko er designet i Norge og produceret i Kina. Vi lægger stor vægt på valget af produktionspartnere, og fabrikken, vi samarbejder med i Kina, følger høje standarder for etiske og ordnede arbejdsforhold for at sikre kvaliteten og integriteten af vores produkter. Din tilfredshed og velfærd for dem, der producerer vores sko, er af største betydning for os.

Hvordan behandler jeg mine sko for at de skal holde længere?

Vi anbefaler at imprægnere alle sko, inden du tager dem i brug. Dette gør det lettere at holde skoene pæne, gør dem nemmere at rengøre og sikrer, at de kan modstå vejr og vind bedre.

Hvad er SGL?

Du kan læse alt om vores sko og den unikke Sensory Gait Line-teknologi her:https://gaitline.dk/pages/sgl-teknologi

Jeg har stadig spørsmål, hvad gør jeg?

Kontakt vores kundeservice.

Person med beige klær holder GaitLine skoen Tracer TRX WP 2.0

Har du stadig spørgsmål?

Kontakt os, hvis du stadig har spørgsmål! Vi er her for at hjælpe!

Kontakt GaitLine