Levering & Returnering

Forsendelse

  • Gratis forsendelse på alle ordrer over 1200 DKK
  • Hurtig levering
  • 30-dages åbent køb med gratis retur *
  • Ingen skjulte omkostninger

Forsendelseslande

Vi sender til de fleste lande, hvis du er i tvivl, kontakt kundeservice. 

Leveringstid

Vi sender ordrer på hverdage, mandag - fredag. Hvis du afgiver din ordre inden kl. 11:00, sendes dit produkt samme dag. Ordrer efter kl. 11:00 sendes den følgende arbejdsdag.*

Når du modtager din e-mail med forsendelsesoplysninger, tager det normalt mellem 1-4 dage, før du modtager din ordre. 

*Håndteringstid / levering kan variere på helligdage og i salgsperioder.

Sporing

Du modtager dit ordrenummer i ordrebekræftelses-e-mailen, sporingsoplysningerne sendes både i forsendelsesbekræftelses-e-mailen og direkte fra vores forsendelsestjeneste GLS.

GLS sender dig dine sporings- / leveringsoplysninger i en sms inden ankomst. 

Linket i meddelelsen giver dig mulighed for at vælge den foretrukne leveringsmetode og leveringstid.

Returnering

30 dages gratis retur fra den dag, du modtog din ordre.* (fraktkostnad på 69 kr refunderes ikke på order under 1200 dkk)


Forsendelsen inkluderer en forudbetalt returetiket fra GLS for en nem og gratis retur.
*Dette forudsætter, at din pakke kan leveres til et GLS-servicepunkt til returnerin
g

Tilbagebetaling

Vi håndterer din retur så hurtigt som muligt, men vær opmærksom på, at det kan tage op til 2 uger, før vi modtager refusionen.

Når returneringen er håndteret og godkendt, modtager du refusionen med den samme betalingsmetode, som du valgte under købet. Returnerede krav uden returformular kan afvises.

Ingen skjulte omkostninger

Produkter sælges inklusive alle skatter og afgifter, der er ingen ekstra omkostninger til det, du ser i kassen. 

Returpolitik

Hvis du ombestemmer dig, kan du nemt returnere det ubrugte produkt inden for 30 dage og få fuld refusion.

Sådan returneres din ordre

  1. Udfyld returformularen, der var inkluderet i din ordre, med det nummer, der bedst forklarer årsagen til din retur.
  2. Placer returformularen sammen med den eller de skoæsker, du ønsker at returnere, i en passende taske / æske, fx den, du har fået fra Gaitline.com
    For at din meddelelse om at gøre krav på returret skal skoene returneres i original emballage. Skoene er muligvis ikke brugt, ændret eller vasket, og alle tags skal være fastgjort.
  3. Fastgør den selvklæbende returetiket til din pakke, og returner din pakke ved et GLS-afleveringssted. For at finde dit nærmeste afleveringssted, se sporingsdialog med GLS.
    Hvis din ordre med en chance ikke indeholdt en selvklæbende returetiket, bedes du kontakte GaitLine. 
  4. *Dette forudsætter, at din pakke kan leveres til et GLS-servicepunkt til returnering. 
    I de områder, som GLS ikke dækker, er kunden ansvarlig for returneringen.

          Returner ordren til:

          GAITLINE c/o DSV Prime Cargo 

          Arnfredsvej 6

          6600 Vejen 

          Denmark 

Add Liquid code or HTML to create advanced customizations.