Levering & Returnering

Forsendelse

  • Gratis forsendelse på alle ordrer over 1200 kr
  • 30 dages åbent køb med gratis retur*
  • Ingen skjulte omkostninger

Forsendelseslande

Vi sender til de fleste lande. Hvis du er i tvivl, kontakt venligst kundeservice. 

Leveringstid

Vi sender ordrer på hverdage, mandag til fredag*. 

Når du modtager din e-mail med forsendelsesoplysninger, tager det normalt mellem 5-8 dage, før du modtager din ordre. 

*Håndteringstid/levering kan variere på helligdage og i salgsperioder.

Sporing

Du modtager dit ordrenummer i ordrebekræftelses-e-mailen, sporingsoplysningerne sendes både i forsendelsesbekræftelses-e-mailen og direkte fra vores forsendelsestjeneste GLS.

GLS sender dine sporings-/leveringsoplysninger via sms inden ankomst. 

Linket i meddelelsen giver dig mulighed for at vælge den foretrukne leveringsmetode og leveringstid.

Returnering

30 dages gratis retur fra den dag, du modtog din ordre.*
Fraktkostnad på 69 kr refunderes ikke på order under 1200 kr.

Forsendelsen inkluderer en forudbetalt returetiket fra GLS for en nem og gratis retur.
*Dette forudsætter, at din pakke kan leveres til et GLS-servicepunkt til returnerin
g

Tilbagebetaling

Vi håndterer din retur så hurtigt som muligt, men vær opmærksom på, at det kan tage op til 2 uger, før vi modtager refusionen.

Når returneringen er håndteret og godkendt, modtager du refusionen med den samme betalingsmetode, som du valgte under købet. Returnerede krav uden returformular kan afvises.

Ingen skjulte omkostninger

Produkter sælges inklusive alle skatter og afgifter. Der er ingen ekstra omkostninger til det, du ser i kassen. 

Returpolitik

Hvis du ombestemmer dig, kan du nemt returnere det ubrugte produkt inden for 30 dage og få fuld refusion.

Sådan returneres din ordre

  1. Udfyld returformularen, der fulgte med din ordre, med det nummer, der bedst forklarer årsagen til din retur.
  2. Placer returformularen sammen med den eller de skoæsker, du ønsker at returnere, i en passende taske/æske, f.eks. den du har fået fra Gaitline.com
  3. For at gøre krav på returret skal skoene returneres i original emballage. Skoene er muligvis ikke brugt, ændret eller vasket, og alle tags skal være fastgjort.
  4. Fastgør den selvklæbende returetiket til din pakke, og returnér pakken ved et GLS-afleveringssted. For at finde dit nærmeste afleveringssted, se sporingsdialog med GLS.
    Hvis din ordre af en eller anden grund ikke indeholdt en selvklæbende returetiket, bedes du kontakte GaitLine. 
    *Dette forudsætter, at din pakke kan leveres til et GLS-servicepunkt til returnering. I de områder, som GLS ikke dækker, er kunden ansvarlig for returneringen.

Returner ordren til:

DSV Solutions A/S
Hedelandsvej 28B
2640 Hedenhusene
Danmark